Menu
Lunchlezing BrixCRM Machine Learning

Lunchlezing BrixCRM Machine Learning

By In Activiteiten On 9 mei 2017


Op 17 mei verzorgt BrixCRM een lunchlezing. BrixCRM is een gedreven Customer Relationship Management (CRM) dienstverlener. De lunchlezing zal gaan over :

Machine Learning
Machine Learning (ML) is een technologie om in historische data patronen te ontdekken, hiervan te leren en op basis van deze patronen voorspellingen te doen. Bekende toepassingen van ML zijn bijvoorbeeld spam detectie, fraude detectie en automatische bediening van de thermostaat.

Customer Experience
Je hebt vast al eens gehoord van Customer Experience (CX). Vaak wordt CX gedefinieerd als “de som van alle interacties van de klant met de leverancier”. Met behulp van een Customer Journey tool wordt de klantreis in kaart gebracht en geoptimaliseerd. Daarnaast verzamelen bedrijven tegenwoordig heel veel data over klantgedrag. Maar hoe kunnen we al deze data nu gebruiken om onze klanten te begrijpen en een persoonlijke klantervaring te geven?

Wat? Lunchlezing BrixCRM
Waar? G5.27
Wanneer? 17 mei


About the Author

Jerry Veldman